Açıklama
Dünyanın en hızlı 1:20 ölçekli hidrojen arabasıyla yeniliği serbest bırakın.
H2GP SPRINT sınıf paketi, 12-24 öğrencinin heyecan verici hidrojen yarışları dünyasına dalmasını sağlayan eksiksiz sınıf çözümünüzdür. Altı adet yakıt hücreli elektrikli SPRINT arabasını kullanarak, öğrencileriniz süper taşınabilir pratik pistimizde araçlarını test etmeden önce mümkün olan en hızlı arabayı tasarlamak için takımlar halinde çalışacaklar.
Adım 1:
Oluştur
Öğrenciler H2GP Sprint aracının her parçasını kendileri monte eder ve her bir bileşenin oynadığı rolü anlama fırsatı yakalarlar.
Borular, hidrojen tankı, pil takımı ve elektrolizör gibi şeyleri hazırlayarak başlarlar. Bunlar yerleştirildikten sonra öğrenciler kendi hidrojenlerini yaratabilir ve bunu kullanarak aracın motorunu çalıştırmak için elektrik üretebilirler.
Son olarak öğrenciler şasiyi monte ederek tekerlekleri, lastikleri, yakıt hücresini, motoru ve hidrojen gazı tankını araca bağlarlar. Bileşenler monte edildikten sonra kendi tamamen inşa edilmiş, benzersiz hidrojenle çalışan araçlarını test edebilirler!
Adım 2:
Yarış
Şimdi yarışma zamanı! Öğrenciler doğal olarak birbirleriyle yarışmak isteyeceklerdir, ancak yenilikçi SPRINT Müfredatı, yarışmayı daha fazla öğrenmeyle birleştiren bir yapı sunar. H2GP SPRINT yarışçıları, mümkün olan en hızlı arabayı yaratma arayışında optimum dişli oranını, ağırlık dağılımını, yağlamayı ve motorların konumunu sürekli olarak analiz etmek için gerçek zamanlı verileri kullanır.
Müfredat, onlara yarış sürelerini çizmek ve pist süresini görselleştirmek için dijital araçlar sağlar ve öğrencilerin arabalarında yaptıkları ek değişiklikleri bildirir.
Adım 3:
Yenilik
Artık öğrenciler hidrojenle çalışan arabalarını modifiye etmek için gereken tüm araçlara sahip olduklarına göre, hayal güçlerini takip edip mümkün olan en hızlı arabayı üretmekte özgürler. Bu, Bilgisayar Destekli Tasarım (CAD) yardımıyla araba şasisini yeniden tasarlamak veya kendi benzersiz araba gövdelerini üretmek anlamına gelir.
Müfredatın önceki bölümünden edindikleri bilgi ve becerileri kullanarak, öğrenciler artık kendi benzersiz hidrojen araçlarının tasarımcıları, üreticileri ve üreticileri oluyorlar.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.